// Assorted FaHmI~™


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM FUTURE FLSHBCK +FOLLOW

Kisah Hidup di SBP!
SM Sains Raja Tun Azlan Shah,
Taiping


Nama sekolah tu adalah nama sekolah
Fahmi..Antara SBP di negeri Perak Darul Ridzuan.


I'm proud to be SERATASIANS!


Pagar utama sekolah..
saya masuk,outing,
balik bermalam,balik cuti penggal..
xD
Semua aktiviti tu guna pagar ni..


Blok Aspura.
Dimana tempat saya berlindung
dan belajar erti hidup di asrama
tanpa ibubapa. :')


Blok Akademik.
Tempat dimana saya menuntut ilmu.
Menyiapkan kursus PBS. =,=


Surau Seratas.
Tempat saya menunaikan kewajipan
sebagai umat Islam. :)


Rumah sukan saya. ^_^
TheRedGaruda!
"Argolasso Paradicto Garuda"
I'm proud to GarudariansC21!



Dewan Besar Seratas!
Tempat pehimpunan  murid-murid Seratas. :\

\\Assalamualaikum//

Tanggal 15 Februari 2012,bermulah kehidupan Azdir di
Seratas.Setelah sebulan seminggu menuntut di SMKA KERIAN.
Ditempatkan di kelas 1 Zuhrah.
*Sayang korang!


Prestasi Fahmi ni biase-biase aje walaupun 
pelajar SBP. xD

Dan sebelum terlupa,saja nak bagitahu 
yang Azdir ni ahli SeratasRoyalRhapsody!


*I'm playing clarinet!


# Tengok clarinet jer..Pedulikan muka Fahmi! xD

Rasanye ini ajelah buad kali ni guys!
Thanks for visiting!

A Z D I R  F A H M I  ^_<











1 comment[s] | back to top


Pecah Kaca Jatuh ke Syimen,Sudah Baca Harap di Komen. :)

© 2012-2013 - Built and Edited by Ridza Fahmi. All right Reserved unless stated. Best view using Google Chrome.Powered by Assorted Fahmi.